FAQ

Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen, aarzel dan niet om ons te contacteren via social media of de contact-pagina.

 

  • Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Je hebt bij PlayWear verschillende opties om te betalen. Er worden geen extra kosten aangerekend voor een bepaalde betalingsmogelijkheid. Hieronder een overzicht:

   - Bancontact
   - PayPal
   - Mastercard
   - VISA
   - iDeal

 

  • Hoe lang duurt het tot ik mijn bestelling ontvang?

Dat kan je lezen op de pagina verzending en levering. Afhankelijk van het moment waarop je bestelt (voor of na 21u), zal de levering ofwel binnen de 24 uur gebeuren ofwel binnen de 2 werkdagen. Daarmee hebben we de snelste verzendtijd van alle gripsokken op de markt!

 

  • Ik wil mijn sokken retourneren (om gelijk welke reden), kan dat?

Dat kan zeker. Het is bovendien GRATIS. Daarvoor neemt u binnen 30 dagen na de levering contact op met ons. Wij zenden daarop een retourlabel door. Een belangrijke voorwaarde is dat de sokken in ongeschonden staat zijn. Indien de sokken beschadigd geraken door ongewoon gebruik, kunnen we een retour helaas niet toestaan. Nadat wij de teruggezonden sokken ontvangen hebben, betalen we het bedrag van de teruggezonden sokken volledig terug. Voor meer info, bekijk onze pagina retourneren

 

  • Wat is de maat van de gripsokken?

We hebben 2 maten in onze gripsokken: 37-41 en 42-47. Heb jij schoenmaat 48? Dan zouden onze grootste maat ook moeten voldoen! Indien de sokken niet goed zijn, kan je ze altijd retourneren en betalen we alles terug. LET OP: Spelers met schoenmaat 42 kiezen beter de kleinere maat. Dat hebben we geleerd uit feedback van andere atleten. De flexibiliteit zorgt dat die kleinere maat eigenlijk altijd beter zit voor mensen met schoenmaat 42.

 

  • Hoe draag ik de gripsokken met mijn lange wedstrijdkousen?

In het onderstaand filmpje tonen we hoe je de gripsokken kan combineren met je lange wedstrijdsokken. 

 

 

  • Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben op het moment van de levering?

Als u niet thuis bent op het eerste bezorgmoment, vindt er een nieuwe bezorgpoging plaats of uw pakket wordt in een postkantoor/depot opgeslagen. U krijgt in elk geval bericht met de informatie dat er een afleverpoging is gedaan en de stappen die u nu kunt ondernemen om het pakket te ontvangen. Indien er een probleem is, kan u ons uiteraard altijd contacteren.

 

  • Er zit een fabricagefout in mijn sokken, wat nu?

Indien er een productiefout is gebeurd en uw sokken gaan stuk na ze slechts een paar keer gedragen te hebben, kan je ons altijd contacteren. De verzendingskosten om ze terug te sturen is het enige wat jij moet betalen. Wij zenden u KOSTENLOOS een nieuw paar op. Het enige wat jij hoeft te doen, is ons een foto te sturen waarop de fout duidelijk te zien is en wij regelen de rest voor jou!

 

  • Hoe was ik de sokken het beste?

De sokken worden best op een lage temperatuur gewassen, 30°C wordt aangewezen. De maximale temperatuur om te wassen is 40°C. Nadien droog je ze voor het beste resultaat in de droogkast. Dan blijven ze langer flexibel. De sokken mogen niet worden gebleached. 

  

Als jouw vraag hier niet tussen staat, aarzel dan niet om ons te contacteren!